tisdag 24 februari 2009

Andra raka suddenförlusten

Jublet visst inga gränser då jag i bilradion hörde att Jacke kvitterade till 3-3 mot Färjestad igår när en sekund återstod av matchen. Men glädjen grumlades fort då det i sudden var FBK som satte det avgörande målet. Känns trist att de inte kunde få vinna efter en heroisk vändning från 0-3 till 3-3. Tyder ändå på styrka och moral i laget. Två matcher kvar, Linköping hemma och Hv71 borta. Djurgården är tre poäng före med en match mindre spelad. Det kan gå....men det ser ut att bli kvalserien iallafall.

Igår tömde jag och Hugo källaren i gamla lägenheten. Återstår nu bara en dörr, som ska bäras upp och sättas fast. Slutbesiktning av lägenheten i morgon.

I morse var jag och Alice till tandläkaren, hon var så duktig och gapade stort och fint. Hon hade alla tänder hon skulle ha, och hade borstat bra sa tandhygienisten. Hon fick ett klistermärke, och lite banankräm på tänderna, så hon kunde inte skulle äta på en timme. Vilket hon satt och pratade om i bilen på väg till dagis. "Jag ska säga till fröken att jag inte kan äta på en timme."

Idag är det Fettisdagen, vilket innebär semla!! på jobbet. Ska bli gott!

Nu ska jag fortsätta....Ha det bra!