fredag 6 februari 2009

Nu borde det snart vara läge

...för inflyttning. Jag var till huset igår kväll, efter att Malin kommit från jobbet. Då var inet av rummen tapetserade men samtidigt tror jag att de hinner färdigt idag. Slipningen av parketten är klar och det blev riktigt fint. Om inte så finns det nu möjlighet att ställa in lite grejer där.

Hemma så stökade jag och barnen på, med att tömma ett skåp - ovanför mikron. Kul att hitta saker man inte trodde man hade.

Ska en runda till huset idag också. Hoppas att jag och barnen kan vara där i morgon också - när Malin jobbar. Sedan sticker nog jag och Hugo ner till GA-hallen för att titta på fäkttävlingarna.

Har precis ätit frukost på jobbet - vi har en tradition av fredagsfika, men den brukar ligga på eftermiddagen, men han som hade idag ville ta det på morgonen och det är OK ju.

Nu verkar det vara klart med Henkes fortsättning i HIF ytterligare en säsong.
Två Rögle-mål i landslaget i går mot Ryssland - både Tjärna och Kung Kenny nätade.

Ha det bra så hörs vi!