torsdag 19 mars 2009

Bruna bönor med fläsk

Idag var det riktig husmanskost till lunch, bruna bönor med fläsk. Mumsigt värre!

Igår vann Rögle med 6-1 borta mot Västerås. Bra match, men risken är att Rögle (likt de brukar göra) är att de känner sig alltför trygga och då slarvar bort en match här och en där och då är det helt plötsligt kvalfyllt igen. Men just nu ser det ju bra ut. Nu närmast väntar AIK på hemmaplan i Lindab Arena på söndag, sedan Södertälje i ett dubbelmöte med start på bortaplan.


Faktiskt fått massage idag på jobbet, hade glömt att jag satt upp mig på det för länge sedan.

Igår var det första riktigt långa dagen på ett tag på dagis för barnen, vilket märktes eftersom båda två somnade snabbt. Vi läste varsin saga för dem och sedan sov de gott.

Jag och Malin såg på Grey´s Anatomy och kvalhockeyn melan AIK och Leksand. Sedan såg jag lite på kvällsöppet.

Nu ska jag snart åstad och hämta barnen på dagis, men först en liten check i mailboxen...

Ha det så bra alla.