torsdag 26 mars 2009

VAB

Idag har jag VAB:at, Alice hade en "rälig" hosta så henne ville inte släppa till dagis varken idag eller i morgon. Hugo fick också stanna hemma, han är lite snorig. Lika bra att ta helg så att det försvinner. Men Malin fick jobb, så hon har jobbat mellan 7-13:30.

Själv så har jag städat nedanvåningen, tvättat och tumlat, diskat, lagat lunch...

Nu är jag på jobbet och arbetar eftermiddagen....ska inleda med att ringa till byggfirman som ska komma och installera vårt kök...De ville ha besked om det passade med tiden. Ska bli gött att även få det klart.

Stort Grattis till alla Skellefteå AIK-fans, vilken säsong ert lag har gjort på det stora hela. Att man mötte ett bättre lag denna gång, är en sak, det är ändå strongt gjort. Att bara slå ut Linköping som var tippat att spela final är riktigt bra. Själv så är jag mest insnöad på en helt annan serie just nu, viktig match i morgon på hemmaplan för de grön-vita krigarna.

Strålande sol och värme i luften - månne är våren på gång??

Nu ska jag göra det jag inte hunnit innan idag...

Ha det!