onsdag 18 mars 2009

Nyss haft lunchdate

Har precis avslutat min lunchdate med Malin...paj med fetaost och köttfärs för mig och pasta med tonfisksås för henne. Gott! Sedan for Malin på skolan, introduktion idag för de kurser hon ska läsa nu.

Har bestämt oss för en höstresa någonstans utomlands, eftersom vi inte kommer att ha någon riktig sommarsemester, på grund av jobb...

Ska bli härligt.

I går kväll såg jag på "Rallybrudar" när resten av familjen sov. Sedan blev det en stund på "Andra Avenyn" SVT:s flaggskepp :).

I morse gick jag till jobbet. Har hittat en väg hemifrån som går förbi en bodngård och genom en skog. Underbart när vädret är som idag, strålande sol och varmt.

Ska snart in på ett möte.

Men måste delge er mina tankar kring Tjärnqvists avstägning efter tacklingen på Leksandsbacken. Såg inte så farlig ut, mest otur att smällen tar som den gör. Tror att plexiglaset är en större bov än Tjärna egentligen. Mer om SAIK:s semifinalavancemang och Rögles framtida hockeyspel läser ni bäst på hd.se och Rooths hockeyblogg.
Länk nedan: http://hd.se/sport/blogg/hockey/

Ha en bra dag!