tisdag 25 augusti 2009

Dagen då...

... Christer är påväg ut i rymden igen. Och jag återigen sitter som klistrad framför TVn. Dock verkar det hela bli instället. Men spännande ändå.
Synd jag inte har nån bra rymtutstyrsel att ha på mig, hade känts bra på nått vis.
Sitter nu inlinda i täcket. Får duga.
Har invigt mina små barn i detta med rymden, men ingen av dem var så superintresserade, utan valde barn-tv istället.
Det kommer :-)

Vädret? kall natt, soligt morgon.

Dagen idag? barnen och jag är lediga. Ska ut på idel små projekt. Sånt vi måste fixa mm, innan resan. Panik när jag låtit det vänta sålänge som till nu. Skulle jag gjort för 1 månad sen. Usch och fy på mig.

Snusande går kanonbra. Nu är det snart dags att vänja sig av med det niktinfria. Det känns dock inte lika panik på nått vis... Känner mig oerhört nyttig, även om det nikotikfria säkerligen innehåller nått annat som inte är bra.
Men själen mår bättre.

15 minuter kvar. Lift up.

Gran Torino - bra film!

Nu dags snart. Det som nog inte blir av.

Snart Bulgarien, sen Västerbotten. 2 resor på några veckor. Lovely!

Vi hörs igen!