tisdag 18 augusti 2009

Tisdagkväll..

... och lite friidrott på det. Som alla kvällar numera :). Bästa med friidrott är att det är så många olika grenar, vilket gör det mye enklare att följa.

Dagen idag? jobb, jobb och dagis. Barnens vanliga dagis var stängt, så de fick gå på ett annat dagen till ära. Morgondagen är vi lediga. Nice.
Ska storstäda, mysa, påta i trädgården, handla för surströmmning mm.

Barnen sover gottigt. Martin sitter här brevid. Jag småblundar till TVn, när jag helt plötsligt får ett ryck och måste kolla datan mm. Jag kan ju ha missat nått :)

Vädret? blåsigt, soligt, +14 grader.

Munsår.

Klippt Martin.

La familia har oxå bakat. Martin och Alice har bakat chokladbollar, Hugo och jag chokladmuffins. Mumsade vi på efter middagen.

Snusandet? går fantastiskt bra fortfarande. Har dock det nikotinfria snuset, men känns kalasbra.
Har sovit lite dåligt under några nätter, men det är väl när "drogerna" ska lämna kroppen. Hemskt men sant.

Tur jag har hundra andra laster :D

Skit munsår.

NattiNatti!