fredag 14 augusti 2009

Nu är det fredagsmys..

... la familia myser i TVsoffan. Idag har vi bäddat ut bäddsoffan, och myser nere. Barnen med lite smågodis. Martin med kaffe. Och jag med att SLUTA snusa! Gått rätt så bra. Hållit mig i hela 2 timmar. Men nu ska jag sluta. Känner mig supermotiverad. Har lovat mig själv en plattång om jag klarar första veckan :)

Dagen idag? Jobb, jobb och dagis. Hämtade Martin på jobb, sen de små på dagis. Hem till lite pasta och badkar.
Kollat Tzatsiki, morsan och polisen. Mysig film.

Nu laddar vi för friidrott på TV hela helgen. 21:35 på söndagkväll hejjar jag på Usain.

Vädret? kolsvart, lagomt varmt och höstlikt.

Helgen? ledig. Morgondagen ska vi tvätta sofföverdrag, umgås med Martins mormor, kolla friidrott och mysa.

Om 3 veckor är vi 9 timmar ifrån att lyfta från Malmoe.
Härligt.

Benvärk. För platta skor?

Nu mysa med mannen M. Sen sova gottigt.

Vi hörs igen!