måndag 17 augusti 2009

Måndagmorgon.....

... och jag var helt övertygad om att det var minst onsdag. Dagarna har jag inte kunnat skilja åt det sista månaderna. Definitivit inte när jag jobbade, och Martin och barnen var lediga. Då tror jag det var tisdag på helgen, och tvärtom :)

Måndag= ny vecka.
Dagisstart 12:00, då jag jobbar eftermiddag idag.
Martin hämtar 17:00, sen friidrottskväll gissar jag.
Själv kommer jag hem vid 21:30.

Vädret? tror det är sol. Men törs knappt skriva det, för då börjar det väl spregna igen. Som det gjorde igår .... igen.

Snusande? håller mig utan. Men igår kom ett litet bakslag. Inte i form av nikotin eller tobak. Däremot köpte jag en sån snusdosa, nikotinfritt snus. Värst var att inte ha nått under läppen.
Funkar kanon. Litet misslyckande, då jag ville klara mig helt utan hjälp, men insåg att det skulle inte ha gått. Detta funkar dock kanon i avvänjningssyfte.
Nikotinfritt snus med smak av havre och kakao (chokladboll), salmiak (favvogodiset)... och lite till....kalasgott :)

Mamma, Hugo och Alice kollar morgontv. Martin ligger här brevid, slumrar.

Usain Bolt. Nice.

Nu ska vi börja dagen så smått. Kanske :) Ganska mysigt i sängen. Och ingen stress.

Trevlig måndag!