onsdag 19 augusti 2009

Friidrott..

...för hela slanten. Följer just nu killarnas tiokamp. Visste inte ens att vi hade killar i den grenen. Desto skojigare.
Annars har jag kommit på mig själv att jag tycker det är roligt när polackerna lyckas i kasttävlingarna. Ännu en last :)

Snusande går bra. Sover sådär. Nikotinet saknar jag inte alls, vilket känns kalasbra. Men drömmarna om nätterna kunde jag gärna vara utan. Usch.

Vädret? soligt, blåsigt och höstluft.

Städat, stökat, varit ute, kollat Lilla Jönssonligan mm idag.

Middag iform av plättar. Precis som var tredje dag numera. Men då äter iallafall barnen.

Synd med Wissman. Höll ju på honom. Thörnblad? jo, varför inte. Bronspjeng gissar jag på. Som som vanligt tippar helt fel :)

Kvällen? Barnen sover. Vi kollar filmen MILK med Sean Penn.
Släpper friidrotten lite. Men den är väl kvar när filmen är slut :)

Imorgon ska jag slutföra min rotfyllning. Grattis till mig. Det är INTE en last jag har, detta med tandläkare. Även om jag smått börjar tro det snart :(

Övrigt imorgon? jobb, jobb och dagis. Därefter fikabak till Martins jobb.

Vi hörs igen!