lördag 22 augusti 2009

Lördagkväll..




..och snart dags för stavhoppsfinalen. Medaljchans. Men nja.

Dagen idag. Ella har varit hos Alice hela dagen, och imorgon åker Alice till henne hela dagen.
Hugo har varit med på picnic och kojbygge, samt softat i soffan.
Martin står för markservicen, själv jobbade jag.

Parisare till middag.

Småtrött.
Ska hoppa i badkaret. Hugo sover inom 2 sekunder. Alice är inte heller långt borta.
Martin och jag ska kolla friidrott, samt att jag ska sova tidigt idag. Det säger jag visserligen var kväll numera :)

Vädret? halvkallt men sol.

Morgondagen?
Alice till Ella. Hugo och Martin myser. Mamma jobbar.
Kvällen inga stora planor ännu.

Snusandet? håller i mina tobak och nikotinfria prillor. Funkar riktigt bra får jag säga.
Ska väl snart vänja mig av med dem med är tanken. Men inte än :)

Trötta ögon.

Sockerdricka.
Gott. Men det hade gärna fått hetat nått annat.

Vi hörs igen!