torsdag 27 augusti 2009

Torsdagkväll

.. och de små barnen kollar barnTV, trötta efter dagis, på g att sova.
Dagisdags imorgon igen.

Tja, trummar på. Mycket kunde vara bättre. Men åandrasidan finns det saker som oxå kunde vara sämre. Det jämnar väl ut sig nånstans på vägen :)

Grymt svårt för alla flugor. Usch.

1 vecka, 1 dag tills flyget lyfter. Need it.

Vädret? höstigt. Härligt. Glad när jag kan börja använda min sjal.

Vissa människor kommer jag aldrig att förstå mig på. Någonsin.
Man borde kanske se det som en fördel att man är olika, och att man kan ta fördelar av det. Men nej. Kan inte ens se det så.

Fick brev av Bettan idag. Tack. Det årliga Hockeyprogrammet!

Snusandet? går kalasbra. Tror jag :) och tycker jag.

Kvällen? film i soffan. "män som hatar kvinnor" tror jag. Popcorn till det. Och nikotinfritt snus. Och apelsinsaft.

Trevlig kväll!