måndag 12 april 2010

Måndagkväll

... och Martin och jag sitter i uterummet, för kaffe och lite samkväm som det så fint heter :)
Hugo sover i soffan sen en 1 timme tillbaka, och Alice for direkt från dagis till Ella.

Middag i form av pannbiffar. Vilket jag aldrig gör själv, men som är kalas att köpa färdigt. Love it!
Allt som går att köpa färdigt och bara "piffa" till är underskattat för en icke matkunnig dam som jag :)

Strålande sol i en trädgård på Raus. Som det har knoppats sista dagarna. En tidsfråga innan tuplanerna slår ut. Supernice.

Kaffe i för stora mängder. Detta ger mig symtom, som återigen tyder på 32948 olika diagnoser, ovanligt och oväntat? :/

Tjuvröker lite på det. För det kan ju aldrig vara cigaretter och kaffe ihop som gör att man blir darrig? :-D

Veckan i övrigt? kalas på fredag, jobb, dagis, inredningsparty mm.

Kvällen? kommisarie Winter. Krepper istället för Johan Gry ska bli spännande.

Borde fortfarande klippa mig.

Vi hörs igen!