söndag 18 april 2010

Söndagmorgon

..och frukost i uterummet. Strålande sol och varmt. Supernice!

Alice ligger i solstolen och njuter. Hugo "jobbar" i trädgården med att spika för fullt.
Blir en varm dag i dag. Och i ett inglasat uterummet, är det redan bastuvärme.
Bikinin på!
Eller så inte.

Kasslergratäng till lunch är tanken.

Vid 13 går jag till jobb, jobbar kvällen.

I övrigt en lugn söndag. Tror våra två små liv behöver det, efter en hektisk vecka med 200 aktiviteter. Typ :-)

Tycker min eventuella pollenallergi är bättre sen vi började sova med fönstret stängt på nätterna. 
Däremot mina 20 bett jag har över hela kroppen, spindeljä*el.
Inte fina, inte klifria.
Tur det inte blev bikini idag.

Ett nytt askmoln når västkusten måndagkväll.
Innebär nog att Martin inte flyger på tisdag. Och SJ är överbelagda.
Roligt för mig och barnen förstås, mindre roligt för Martin, jobbmässigt tänkt då.

Trevlig kväll med Oscar m familj igår kväll. Mycket prat om London. Ska fixa lite med det idag. Boka lite biljetter mm.
Snart dags. Ska bli superskoj.

Nu mys en stund. Vi hörs igen!