tisdag 20 april 2010

Tisdageftermiddag

... och Alice är i full färd med att måla en pall vit. Själv sitter jag och granskar arbetet :-)

Alice har idag varit på dagis, medan Hugo var hemma och ville jobba med mig istället. Var lite varm igår, men piggelin idag.
Vi lämnade Alice och Martin, for sen och handlade färg, blommor, jord, gräsfrön mm. Medan jag målade väggen i uterummet, målade Hugo deras barnmöbel.
Sått gräs och planterat blommor mm. Sicken huslig dag. Bilder kommer.
Solfritt men varmt.
Härligt.

Lunch på BK.

Kaffe.

Kvällen? grillat med en folköl till. Soft värre.
Pratade om att gå på fotboll ikväll, men vi skippade det, tror jag.. :) Vi är inte snabba med att bestämma oss, så innan vi är klara, är nog biljetterna slut?

Idag har min mobil gått sönder. Funkar att sms:a, ringa mm, men inget ljud!
Är som jag har tappat bort högtalaren. Men det är oxå den mobil jag har apsilut längst, så det börjar väl vara dags snart. Synd, gillar den skarpt!

Renbäddat. Skönt ikväll.

Ser ut som det ska börja regna. Hade ju inte gjort nått på mina gräsfrön :)

Ikväll? HIF- MFF. Mitt tips: 1-1.
Brukar tippa fel. Eller rätt, då jag inte spelat :-D

Vi hörs igen!