onsdag 14 april 2010

Onsdagmorgon

... och just när jag skulle blogga insåg jag att jag inte ens vet vilken dag det var?
Vad hemskt. Försökte räkna i huvudet, blev bara ett ända virrevarr, trodde bestämt det var tisdag.
Är det tisdag?

Strålande sol är det iallafall. MÅSTE köpa gräsfrö. Hade jag bara gjort det nu, hade vi haft en grönskande trädgård, men jag skjuter allt framför mig i vanlig ordning.
Måste bli duktigare.
Slappnade av med mitt planerande några månader. Vad hände?`Har inte koll på nått, varken dag eller annat.
Men tror ändå jag ska stanna kvar här. Orkar inte riktikgt med att ta stenkoll flera månader framöver.
Ganska skönt i min avslappnade värld, trots att jag inte ens vet vilken dag jag stiger upp :-)

Jobb och dagis. Själv börjar jag jobba 14:30- 21:15.
Ledig torsdag, sen jobb fredag igen.

Igår var Hugo på teater med dagis. Handlade om lilla Anna vad jag förstod. Hade varit spännande. Fast mest spännande var nog bussresan dit!
Det var en grön buss, ingen mercedesbuss!
Stämmer säkerligen.

Alice är uppe på skolan på veckorna, supernöjd. Och igår kom inskolningspapperna för förskolan. 18 augusti är det dags. Mammas lilla bebis :-)

Har vi pratat nått om Skellefteå AIK? Första förlusten som inte kändes, så det passerade ganska fort på nått vis. Väntat möjligt. Matcherna före i sudden var värre förluster.
Men, genom hela livet. Nästa år, då!!! :)
Nu? av två mindre goda ting, hoppas jag på Jyrgården.

Men mest hoppas jag på att få börja bada snart. Så grymt badsugen.
Till helgen? :)

Vi hörs igen!