lördag 10 oktober 2009

Lördagkväll

... och Danmark - Sverige i fotboll på TV.
Själv kom jag just hem från jobb.
Fotboll och jag är ju sådär. Glädjs mest åt AIKs seger mot HV71 idag. Lovely.
Rögle vann visst oxå hörde jag ;D

Vaknade i Bjuv imorse, sen jag agerat frisör åt svärmor igår.
Lite vin på det. Och slingorna gick fortare än nånsin att göra :)

Hugo piggare. Glansiga ögon, missnöjd, och inte riktigt sig lik under dagen. Piggare kväll efter att ha sovit.

Vädret? underbart. Höst. Kolsvart. Tända ljus. Underbara färger.

Mina NOA NOA raggsockar är underbara i höstmörkret. Klart värda sitt pris. Sicket fynd!

Myskväll. Morgondagen jobbar jag eftermiddagen igen. Förmiddagen räffsning. Om vädret håller i sig.

Nu mys. Och kaffe. Helt fel tid för kaffe dock. Men jag är lite vild idag :)

Vi hörs!