söndag 18 oktober 2009

Söndageftermiddag

.. och Martin och jag ligger i soffan,kolla tv under täcket.
Jag hade ju planerat in att städa under söndagen. Visserligen är det några timmar
kvar ännu, men i min tanke hade jag hunnit längre i detta nu.
Men soffan är härlig.
Och kaffet gott.
Och en dator på det.

Barnen är hos farmor och farfar, kommer i afton hem igen. Myspys.

Gårdagen hos Sofie, Fredde och Hilda var 5+! Kalasgod mat, dryck, sällskap mm. En mye trevlig kväll.
Och Hilda somnade hos mig.. ! Aningen stolt är jag faktiskt :)

Vädret? soligt, svalt och höstigt. Borde passa på en dag som denna att göra annat. Men nej.

Veckan?
ULLARED bla. Äntligen får jag ta tag i min julklappslista. Börja iaf.

Grymt ont i armen fortfarande. Men förhoppningsvis blir jag inte sjuk när det väl är dags. Men armen krampar på nått konstigt vis. Men.

AIK tappade pjeng i Södertälje. Gladare idag ändå. Jag kunde ju ha hållt på Rögle :D
Då hade jag inte ens fått 1 pjeng.... :D

Nu dags att vara lite duktig.

Vi hörs!