måndag 19 oktober 2009

Måndagafton

... och klipptid är bokad till trollet Alice :-)

Dagen idag? världens lugnaste. Har tagit hand om den lilla trädgården, då det behövde räffsas. Det bästa är när man är klar, och det börjar blåsa lite, så det inte syns att man varit duktig 2 timmar innan..

Lunchade hemma i form av mandeltorsk med potatis. Alice och Hugo åt skånsk kalops med potatis, och Martin åt tandoori drumsticks med ris och mangochutney. Bröd, smör, sallad och dryck på det. En helt vanlig lunch hos familjen Dyberg :-D
Det är viktigt att alla får de dom apsilut vill ha :)

Mest avis är jag dock på mor och far som äter blöta. Gud vad gott.

Alice skötte ställningarna på eftermiddagen, då visst mamma och lillebror sov en stund. Hon är en pärla vår barnsköterska. Hon satt så nöjd brevid. Däremot var det inte tanken att mamma skulle somna, iallafall inte såå länge.

Kvällen lugn. Ska småstöka för tisdagen. Dagis och jobbdags.
Idag ringde de från jobb, och hade 6 pass till mig, gode glad är jag nu :)

Vet inte om jag nämnt det tidigare, men på fredag åker jag på ULLARED!
Min handlingslista är idag uppdaterad. Känns så härligt att ha ett A4 ark med saker att handla. Love it!

Jag trodde det var hockey idag.

Middagsdags.
Gröt. Skitkul.

Vi hörs igen!