onsdag 28 oktober 2009

Onsdagmorgon

..och mysstund i soffan med barnen.
De sov 11,5 timme inatt, får man inte säga nått om :-)
Själv somnade jag direkt, och sov 8 timmar. Det är inte varje natt kan jag säga. Härligt idag. Känner mig riktigt pigg. Redo för en jobbkväll.
Barnen på dagis 13:00. Dessförinnan ska vi hinna handla, äta lunch och slå in julklappar.
Min ambitiösa sida tänkte även torka golven. Min mindre ambitiösa sida tänkte ta det imorgon :-)

Fin höstdag.
En kommande helg som gjord för att räffsa. Snart det sista.

Väckt Martin i Tyskland.

Hjärta Skellefteå AIK. Överraskar på mig just nu. Glatt. Det luktar SM-Guld!
Angående Rögle så, är det två viktigaste sakerna med detta laget;
1. Får inte åka ut= innebär att jag inte får se hockeyn nära då isåfall :)
2. Många förluster i rad= publiktapp= enklare att få biljetter:)

Bonus 3: för Martins skull såklart.

Nu ringer vi och väcker momme!

Vi hörs igen!