lördag 24 oktober 2009

Mot snön

.. åker vi den 17 december, landar 15:20 i Umeå. Pip.
Hem åker vi nyårsafton. Landar i Malmö 12:20. Pip.

Längtar jag? PipPip.

Jobbar kvällen. Martin och barnen har badat, sjungit, stökat, ätit chips, följt HIF, följt hockeyn mm.
Nu kollar vi senaste Wallander, Prästen.

Hade totalt missat att man skulle ställa om klockan inatt. Hade jag inte sett det på nyheterna, hade jag inte gjort det alls.

Vädret? härligt. Höstigt. Mörkt. Snöfritt.

Just bjudit hem jobbarkompisarna på fest i slutet av november. Ska bli skojigt.

Skellefteå AIK - det luktar SMguld i år.
Rögle BK - det luktar fritt fall, åtminstone på hemmais (Martins egna ord), inte jag som hittat på detta. Även om jag tror att min formulering hade varit nått liknande :D

Vad vore livet utan Facebook?

Julmust.

Morgondagen? börjar jobba 07. Sen ut till Bjuv under kvällen.

Vi hörs igen!