tisdag 13 oktober 2009

Tisdagkväll

.. och jag har återigen gjort något som inte gynnar mig själv och min hypokondri.
Jag såg idag på TV4 Fakta, ett programm om okända sjukdomar och diagnoser.
Av de tre fall jag hann se, hade jag symtom av alla tre.
Over and out . Typ.
Sen dess har jag haft grym huvudvärk. Beror säkerligen på den ena diagnosen, där kraftig huvudvärk var ett tydligt symtom.
Jaha. Vad gör man nu då?
Martin säger att jag inte får ringa läkaren angående detta. Men jag är gode sugen :)

Tunnbrödsrullar med potatismos och grillkorv till middag.

Städat nedervåningen. Nu tvätt. God bless the tvättmaskin säger jag!

Hugo 10 minuter från att somna. Tröttis. Alice pysslar. Idag har de varit ute i skogen hela dagen, grillat korv mm.
Imorgon är det dags för fotografering på dagis.

Vädret? kallt imorse. Kan nog varit minusgrader inatt. Lite solig dag på det. Höstkallt. Snöfritt dock, tyvärr.

Kvällen? tidigkväll. Fick väcka alla i la familia imorse.

Kaffe.

Vi hörs igen!