onsdag 7 oktober 2009

Onsdagkväll

..och snart helg igen!
Hur sjukt fort går inte tiden..?

Dagen? barnen på dagis, Martin på konferens hela dagen.
Själv tänkte jag ta hand om trädgården igen. Men, nej.
Min viktiga tid gick till att planera julklapparna :)

Vädret? kallt. Höstigt. Och alldeles underbart. Efter en morgonstart i regn.

Kvällen? Martin ska jobba, jag ska kolla Greys. Alice pysslar, påväg i säng. Hugo kollar Jönssonligan. Igen.

Tycker Katitzi är en underskattad film. Saknar att se den lilla zigenarflickan.

Skellefteå AIK? bergochdalbana. Får en superbra match, till superkassa. Nästan så man blir lite åksjuk.
Imorgon möter de Rögle. Tämligen enkelt får jag väl ändå känna ;D
Och enligt tidigare bergochdalbana, så borde de göra en supermatch imorgon. Lovar gott.

Tänd ljus. Hugo blåser av dem. Tänt ljust. Hugo blåser av dem. Tänder ljust. Hugo blåser av dem. Osv.

Kaffe i mängder. Bra för huvudvärken, sämre för själen. Känner mig hög.

Sitter i uterummet. Mysigt när det är kolsvart ute. Värre när fåglarna bor i häcken, och tisslar i grenarna. Lite mörkrädd. Min icke-djurvänliga sida får lite onda tankar :)

Nu mys.

Vi hörs igen!