måndag 1 mars 2010

Måndagkväll

... och premiär för Boston Tea Party. Patrik Norqvist är åter i rutan!
Kvällen räddad. Särskilt då OS är över, och den avvänjningen har börjat.
Konstigt känns det.

Men jag tippade 11 medaljer, och 11 medaljer blev det. Och inte hade jag oddsat heller.
Hade jag oddsat, hade det blivit 10 medaljer. Så pengarna är sparade, så ser jag det.
Men 11 medaljer. Lite som en seger ändå för mig :)

Dagen idag? jobb och dagis. Hugo och jag åkte sen till Sofie och Hilda en stund.

Vädret? varmt, blåsigt, lite snöfall. Och nästan snöfritt. Konstigt, men skönt. Och förhoppningsvis övergående.

Morgondagen? vårstädningen av uterummet, äntligen.
Sen öppet hus på dagis.

Mixtrat sönder tvättmaskinen. Nu funkar den inte alls.

Om 3 dagar kommer morfar!

Ont i vänster fotled. Undra om jag ska googla på det oxå. Kanske jag får ytterligare 42838 nya sjukdomar.
Eller så behöver jag kanske nya inneskor?

Om 2 dagar ryker gipset! Duktiga Hugo har varit magisk.

Om 2 dagar är det oxå världspremiär på Alice i underlandet. Då är vår lilla Alice på plats!
Ska bli skoj.

Nu sova, drömma OS, och vakna fri i sporttanken. Hoppas jag. Men imorgon spelar Skellefteå AIK. Dom om nån, borde få OS medalj!

Vi hörs igen!