tisdag 23 mars 2010

Tisdagmorgon2

.. och det är dagis dags. Inser att vår lilla Alice blir äldre, då det är småkört att lägga fram kläder på morgonen numera. - meeh, jag vägrar ha strumpbyxor, jag ska ha tights idag. Jag hade strumpbyxor igår osv osv.

En annan är ju annars glad när kläderna är rena i flera dagar, men det är tvärkört. För att inte glömma allt prat om vilken tröja som passar till eller inte :)

Dagis och jobb idag. Själv ska jag ut och jobba kvällen, och missar därmed svärmors kalas i afton.
Martin och barnen åker tid efter middagen.
Ihop med Margot.

Vädret? spöregn. Och varmt. Bra för rabatterna intalar jag mig.

Skellefteå AIK. Min mage klarar inte riktigt detta. Men It aint over until...
Min mage hade dock inte klarat av Rögles hockey bättre :-D

HIF gör det ju bra får jag säga. Även om fotboll och jag inte är världens tightaste.

På fredag är det dags för min inplanerade överraskningsresa. Lyckats hålla det hemligt hittills, även om jag tror att Martin vet. Men han låtsas gissa ovetandes varje gång :)
Skitsamma. Ska bli myspys med en hotellnatt.

Hela la familia sitter nu i soffan. Mot min axel ligger Hugo, emot Martins ligger Alice. Lycka i ett radhus.

Undra om jag kommer att behålla facebook när det börjar kosta?
Men vad ska jag annars göra på datan?

Planerar min barbiefest. Det är Hollywoodfruarna och jag :)

Vi hörs igen!