onsdag 31 mars 2010

Onsdagkväll

... och jag är kvar i min semifinalbubbla. Hur nice kan livet bli :)
Idag pratade jag med Bettan i telefon, och hon gjorde mig uppmärksam på att denna hockeysäsongen heter ju säsongen 09/10, alltså 0910. Hur mycket mer tecken behöver man? Klart det blir Guld i år!

Förklaring: 0910 är riktnumret till Skellefteå :)
Hävdar att vi har chans mot HV. Martin tror dock att HV kommer att nolla Skellefteå. Så nu håller jag inte på Rögle mer:)
Skellefteå går vidare med 4-2 i matcher. Det var här Ni läste det först!

Dagen? dagis och skola. Min envisa förkylning biter sig fast. Började bra, piggare än nånsin. Måste varit på ren adrenalin från gårdagsmatchen, för några timmar senare var jag helt utmattad i soffan.
Men imorgon ska jag ut, tror det kommer att göra susen. 

Imorgon är det dags för de små att vara påskkärring och påskgubbe. Allt fixat, och smink inhandlat.

Vädret? mulet. Varmt.

Anna Anka söker assistent. Time to omskola sig. Vill ha det jobbet. Not. Hon hade knäckt mig på 2 minuter. Jag blir rädd bara jag ser henne på TV :)

Greyskväll.

Kaffe. Gott för själen. Ogott för magen.

Första myggan mosad idag. Redan myggor? I Skåne. Och stor var den. 

Imorgonkväll är det dags för hockey igen. Pulschock på 450 slag/minut.

Alice har tappat en tand till, 5:e lilla tanden. 

Vi hörs igen!