onsdag 10 mars 2010

Onsdagkväll

... och Alice och jag bakar tekakor!

Hugo sitter framför TVn, sekunder ifrån att somna. Martin har vi skickat ut på handlingsrunda. Går ju inte äta nybakta tekakor utan ost heller!

Vädret? varmare igen, efter frost. Tycker inte om dessa bakslag på mina utemöbler. Särskilt inte då jag börjat räffsa i rabatterna. Är det möjligen så att jag är för tidig varje år? :)

Inatt sov jag 10 timmar. Det var inte bra. Skönt för stunden, men resten av dagen blev som i en dvala. Går mest runt och runt i min bubbla, och vet inte vad jag ska göra. Blir som off.
Inatt återgår jag till vanliga 5-6 timmar igen. Pigg för frukost med svärmor.

Fått påskliljor av mannen M. Finfina.

Planerar Alice kalas. Lite tidigt, men tiden går fort. Och ska man boka, så är det visst snart dags.
Alice blev idag bjuden på födelsedagsparty hos Ella nästa fredag. Söndagen samma helg är det bowlingkalas för Emma. En riktig kalashelg mao!

Kaffe i mängder.

Kvällen? framför Greys. Enligt mig. Fuskbyggarna enligt Martin.

Ringt om Hugos fötter idag. Ska kontakta BVC imorgon, och se om det är stygnen som skäver, vilket medför att han får så ont. Hoppas det ska vara nått så "enkelt", och inga större grejjer.
Men man ser att han småstaplar stundtals, så ont har han ändå.

Sitter vid världens bästa dator!
Funkar kalasigt!

Skickat tårtogram till moster Annika, då jag snabbt insåg att jag var en vecka tidig :)

Tänk att mina murgrönor på stänger bara växer och växer, det trodde jag aldrig. Jag är ju den människan med minst gröna fingrar i världen.

Skellefteå AIK trummar vidare mot SM-guldet. Inte oväntat dock, men mye trevligt!
Rögle valde visst att ta en annan väg :-D

Vi hörs igen!