torsdag 11 mars 2010

Torsdagkväll

... är lika med storstädarkväll. Men det är ju som redan städat, vad göra typ?
Ska iallafall dra över golven, bara därför att :)

Alice följde Louise hem efter dagis, hämtas nu av pappa. Hugo har vari på vårdcentralen med sin ömmande fot. Troligen är det något stygn som ligger kvar och skäver fortfarande. Lite trix på det, så ska det vara borta inom några dagar.
Han är mäkta stolt över sitt stora plåster :)

Själv har jag ätit frukost och lunch med svärmor under förmiddagen. Trevligt.

Vädret? spöregn.
Kanske sista snöflingorna försvinner. Det stör mig att de säljer peneseer, och jag inte kan plantera. Tycker de borde tänka på sånt innan dom börjar sälja. Otroligt stressmoment för mig... :)

Kvällen? hejjar vi på AIK såklart. Tredjeplatsen hade suttit kalasbra.
Men när vi tar guldet, kvittar ju det såklart :D

Stuvade makaroner och korv till middag.

Mängder av kaffe på detta.

Helgen? jag jobbar hela helgen. Det är ungefär de planor vi har just nu. Förutom MELLOfinalen såklart.
Hejja Salem Al Fakir,
Men det blir väl Pernilla Wahlgren såklart.

Vi hörs igen!