tisdag 30 mars 2010

Tisdagkväll






..och tonight is the night. Skellefteå AIK i 7:e avgörande matchen mot FBK.
Min magkänsla säger en sak, och hjärtat en annan.
Vill så gärna fira lite ikväll :)

Sista dagarna har varit lite av en sjukdomsperiod. Martin fick en sväng av magsjukan, jag är vrålförkyld, med lock för öronen, snor och hosta. Till detta började jag oxå kräkas och få näsblod. Allt på samma gång. Då var jag svag må ni tro :)

Sovit i 2 dagar känns det som. 
Men nu så, sakna men säkert. Barnen har klarat sig bra. Lite snor, men inget mer.

Middag i form av pannkaka med blåbärssylt.

Nu har barnen och jag varit ute och fotat lite i trädgården.
Dagis och jobb. Påskpyntat och myser.

Tack! till Momme och Morfar för påskäggen!

Vädret? soligt och varmt. Underbart.

Hur härligt är det inte med diskmaskin? Har som städat köket på 1 minut, istället för att se diskberget som man hoppas ta försvinna av sig självt. Skulle vi någon gång flytta igen, så måste jag ha diskmaskin, då kan jag hellre bo utan tak. Nästan.

HIF? Mer Martins avdelning. Men skoj med vinst. Jag har mina teorier om Henke Larsson, Martins halvköper dem :)

Vi hörs igen!