torsdag 23 oktober 2008

Ikväll smäller det!

Ikväll klockan 19 är det dags, familjederby på hög nivå. RÖGLE BK - SKELLEFTEÅ AIK i Lindab Arena. Det blir premiär för mig och Malin i arenan och det ska bli jättespännande att se hur hallen ser ut och hur de grön-vita klarar av den förmodade anstormningen från västerbottningarna. Jag vågar som vanligt inte tippa för det brukar alltid bli tvärtemot vad jag tror, men jag hoppas iaf på en fartfylld ishockeymatch med ett slutresultat som glädjer mig.

Hugo har varit hemma från dagis idag, nu börjar det släppa, eftersom snoret är grönt och han sov faktiskt till 9:40 i morse. I morgon ska han på dagis men endast för att det är fotograferingsdags.

Malin har tentat av ytterligare ett prov idag.

Nu ska jag hämta Margot som är barnvakt ikväll.

Dagens ord: "Varför denna brådska? Det brinner ju ingenstans".