fredag 31 oktober 2008

Stressig dag

Idag hade jag en av de stressigaste jag upplevt. Men så är det när man är förvirrad och halvt korkad. Jag bokade för länge sedan in ett möte med en tilltänkt sponsor till en av våra konferenser, men i onsdags blev jag varse att vi bara jobbade halv dag idag eftersom lördagen är en söndag.
Jag lyckades lägga om mötet till 11:30, men under morgonen ringde de från Malins jobb och frågade om hon kunde jobba, hon skulle börja 14. Eftersom jag bara skulle till Billeberga vilket inte tar mer än 25 minuter att köra till, så var jag tidsoptimist. Jag hade lovat att vara hemma till 13:30 men klarade, trots snabb körning på motorvägen, inte av det. Jag var hemma vid 13:45 istället. Vilket gjorde att Malin fick stressa. Jag är en hopplös tidsoptimist och lär mig aldrig. Jag SKA bättra mig, och hellre tacka nej och vara mer uppmärksam på vilka arbetstider jag har.
Förlåt...älskade Malin.

Sedan ringde Peter, Filippas pappa och undrade om Alice ville följa med Filippa till Busfabriken imorgon, vi ska höras efter lunch i morgon för att bestämma hur vi ska göra.

På tisdag ska budgeten vara inlämnad men jag har änu inte öppnat den. Får sitta i helgen lite och hela måndagen så ska det lösa sig...förhoppningsvis....det är ju bara en preliminär budget och ska säkert ändra sig flera gånger (brukar bli så).

Funderar på hur Henke ska göra nästa säsong, om han stannar i HIF eller är sugen på att göra ytterligare ett europa-äventyr.

När kommer Rögle-raset?

Barnen sover, Alice somnade 18:45, Hugo 19:50.

Idol på TV4, ska nog se Doobidoo iaf.

Ha det bäst alla...