lördag 25 oktober 2008

Ullaredsrapport

Jag tror aldrig att jag varit med om maken.....18 bussar och en väldig massa folk i butiken i Ullared. Jag har varit där många gånger men aldrig upplevt att det varit sånt kaos, och så många hialösa och otrevliga människor. Jag tror att jag, Malin och Margot är för snälla för att trängas med tusen andra, vi väntar på vår tur men det gör inte alla. Vissa kör rena stridsvagnsmetoden.
Men en kvinna som man såg då och då, hon var glad och garvade hela tiden.

Vi har nu i oktobermånd redan klart med julklappar. Jag har fortfarande svårt att fatta att det snart är jul. Det går fort.

Rögle får ytterligare en spelare skadad - denna gång Tjärna. RBK-Färjestad idag. Vem blir det nästa gång. HIF möter Trelleborg hemma på Olympia, 1-1, just nu. Robin Söderling klar för final i Lyons ATP-turnering, mycket sport i TV.

Barnen kvar i Bjuv, vi hämtar dem i morgon. Då ska Alice och Malin på bio, Spöket Laban.

Vi hörs.