måndag 20 oktober 2008

Livet i Fagervik..

.. på TV. Mysig svensk serie.
Jag tjuvbloggar. Martin har åkt iväg en sväng för att köpa snus.

Barnen sover. Hugo fått alvedon. Varm fortfarande, eller varm igen kanske jag skulle säga. Blir hemma minst 1 dag till. Hade 38.9 för en stund sedan.

Dire Straits. Det var länge sen.
Smygtittar på Färjan på 5:an.

Dricker för mycket kaffe.

Glasögonen funkar perfekt. Huvudvärken som bortblåst.

Inväntar matakuten på tv4. Idel tvtittande känner jag. Men det funkar ju utmärkt nu när jag är glasögonprydd :)

Morgondagen? Alice på dagis en stund. Martin på jobb. Hugo och mamma hemma och kurerar oss.

Idag kom Alice dagisfoton, blev jättefina. Nu väntar vi bara på att Hugo ska få ta sina snart. Men gick grymt fort att få dem denna gången, tror knappt det tog 3 veckor.

På lördag ska vi på Ullared :-D. Happy me!!!

Nu har jag tjuvbloggat färdigt. Trevlig kväll!