fredag 17 oktober 2008

Tjuvgästbloggar igen...

Sitter och pluggar. Ska försöka hinna med att skicka in ytterligare en tenta innan helgen.
De två små barnen iväg på dagis. Natten varit riktigt lugn. Alla har sovit så gottigt. Själv somnade jag till tv:n, oxå i vanlig ordning :)

Mailat massa olika ställen som jag "glömt" bort flera dagar i rad.

Vädret? Regnade i morse. Nu lite, lite sol. Höstigt och fint.

Ätit majsbröd med ost.

Mina nya brillor funkar utmärkt. Har inte alls ont i huvudet mer. Igår när jag suttit hela dagen och pluggat vid datorn, hade jag normalt haft superont i huvudet, men icke. Dessutom ser jag ganska smart ut i dem. Skenet bedrar.

Martin snart påväg hem från Munchen. Landar på Kastrup vid 1430.

Kvällen framför IDOL. Hejja Lars.

Hejja AIK, som visst förlorade mot Brynäs igår. Hejja Rögle som kommer att förlora mot AIK på torsdag :-D

Vad det är härligt med en nystädat hem.

Nu åter till skolböckerna.

Tjing!