måndag 13 april 2009

Eftermiddag..

.. i uterummet. Med datorn framför. Och sol. Kan inte bli så mycket bättre.

Dagen? Alice, morfar, Martin och jag har varit på skopunkten och förlustat oss. Nu har vi dessutom klart skor inför stundande bröllop. Jag tror mig ha hittat ett par, som jag inte ska få skavsår av. Så sa jag visserligen sist oxå. Men detta är en sandal, som en mockasin. Grymt sköna.
Martin fyndade vita loafters typ, och Alice och Hugo springarskor. Bilder på fynden kommer inom kort.

Nyss ätit lite påsklunch/middag. Lite ägg, lite bacon, lite sill, lite köttbullar, lite skinka...

Just nu?
Jag är ensam i uterummet. Mormor är på framsidan och fixar i rabatterna. Alice likaså. Martin på toaletten(tror jag), morfar och Hugo slumrar framför TVn.
En lugn och skön annandagspåsk mao.

Kvällen blir oxå lugn. Laddar för inskolning på nya dagiset imorgon. Ska bli spännande.

Tror jag ska slumra i uterummet en stund. Solen har försvunnit lite på framsidan, men det är ändå varmt. Som gjort för en power-nap.

Vi hörs igen!