lördag 11 april 2009

Påskafton..

.. och strålande sol. Undra om det blir lika varm idag som igår. När alla gick i shorts. Och jag inte fick igång vår AC ordentligt i bilen. Var sjöblöt i svett innan vi var hemma.
Vi var nämligen på en liten shoppingrunda, mormor, Alice och jag.
Först var vi i Skyrup på trästället, sen via en annan stormarknad, sen via City Gross. Idel rolig shopping :)

www.trastallet.se

När vi kom hem, var Oscar med familje här på besök. Barnen lekte, lite surr, lite öl mm. Trevligt!

Grillade på kvällen. Då med gäster i form av Sofie och Fredde. Gottigt.

Dagen idag? Ska plantera, förbereda för kalas, som Martin och barnen åker på i eftermiddag.
Idag ska vi fira Margot som fyllt 75 år.
Jag ska åka och jobba kvällen. Så just nu ska jag helst hitta pippigula strumpbyor. Hade velat vara lite påskfin. Frågan är var jag hittar dem?

Vi hörs igen. Från ett soligt, varmt Helsingborg.