tisdag 14 april 2009

Tisdagafton

Idag har barnen börjat sin inskolning på nya förskolan. 1, 5 timme blev det första passet på. Gick kanonbra får jag allt säga. Trodde ett tag att lillebror skulle ha stenkoll på storasyster, och vad hon gjorde mm, men icke. Lekte på varsitt håll, i varsitt lilla gäng.

Direkt hem, lite lunch.

Sen åkte mormor, Alice och jag iväg till Danmark och Helsingör. Hugo var hemma med morfar, kollade film, lekte i lekparken mm.

Danmark? Inte så billigt. Lite folk. Såg tom ställen som slagit igen. Var superlite folk på båtarna. Och i de butiker man alltid sett massor av folk, var det folktomt.
Trist.

Nu? ätit middag. Alice leker på sitt rum. Hugo hjälper morfar och packa bilen.
Martin laddar kaffet. Jag sitter i fotbad. Ska få mig lite pedikyr. Mina hälsprickor jublar.

TACK! till UllisGullis säger jag. Har fått en superfin kalender som jag ska skriva ut. Precis i min smak. Både i färger, form, utformning mm. Supertack från en superglad Malin.

Kvällen? Tror jag hade så tur att det var CL fotboll. Äntligen säger jag! :)

Vi hörs igen!


///Malin