söndag 19 april 2009

Söndagförmiddag..

.. och Hugo och jag sitter och kollar på "Pippi på de sju haven". En av de filmer som vi inte sett så ofta, och särskilt inte Hugo. Men så premiärprovade vi idag att ta hem en film via digital-boxen. Superenkelt gick det, och vips var filmen igång. Hugo har nu inte rört sig på 25 minuter. Sitter som förstelnad och tittar... Nu har vi dessutom tillgång till filmen i 20 timmar. Det var den dagen :)

Alice är iväg hos kompisen Ella. Ska leka där hela dagen. Köpte med sig lite glass, som de skulle mysa på i eftermiddag.

Vädret? svalt och mulet. Känns inte alls bekant och skoj. Jag som tom tyckte jag fått lite färg igår. Inte brun, men iallafall röd.
Och det räknas det med! Lix!

Bullens pilsnerkorv till lunch.

Dricker kaffe i alldeles får många mängder. För mycket kaffe, ett vinglas då och då, och mina tabletter jag tuggar mot Martins vilja. Mitt leverna känns inte bra just nu. Men så mår jag som en prinsessa :D

Hugo har nu rört sig 30 cm i soffan. Men när jag frågar om filmen är bra, svarar han -jaaa, men tittar inte emot mig. Vill inte missa en sekund.

Vi hörs igen!


//Malin