måndag 27 april 2009

Jag..

... klarade, som Ni kanske redan läst, tandläkaren idag. Med Martin i väntrummet och lite suckar. Har svårt för lukten hos tandläkare. Varför luktar det alltid likadant? Bara lukten får mig att börja sucka. Väl inne började jag toksucka. Det gjorde även min tandläkare. Vilket gjorde mig aningen upprörd, så jag suckade ännu mer.

Har som ont i munnen idag helt plötsligt. Det har jag inte haft före.

Klippt håret på svärmor. Finns ingen i världen som har en kalufs som hon. Hade mitt hår vuxit i samma tempo, hade mitt hår idag var 1 mil och 3 km. Typ =)

Myser vid köksbordet med Martin. Sitter och pysslar inför bröllopet mm.

Regnar ute. När jag körde från Bjuv blixtrade det, sen kom regnet väl hemma. Skönt. Grymt torrt ute.

Har idag köpt " Dove - summer glow". Har solas inte solarium, här smörjs solbrännan in. Vilken grej!

Fick idag slutbetyg från kursen jag läst, socialpedagogik. Slutbetyg VG. Får jag allt vara nöjd med. Trodde jag inte. Desto skojsigare.

Nu dags att sova. Trötta ögon. Vi hörs imorgon!

//Malin