lördag 25 april 2009

Uppe..

.. med tuppen, till strålande sol.

Alice och Martin är på G att åka och göra i ordning inför loppisen. Står mellan 09-13 idag. Själv tar jag lillebror i vagnen och går dit, hoppas på fynd. Alltid kan det vara nått.
Frågade Hugo vad vi skulle handla på loppisen - korv och bröd. Det är min lillkille det =D. Gör vi inga vidare fynd, kan vi allafall är korv!

Bullerbyn på TVn. Att kunna köpa hem via digital-tvn är ju ett absolut fynd. Även om jag idag har lite dåligt samvete för mitt handlande igår med 3 filmer. Men för mitt tålamod mitt i min trötthet, var det nog absolut nödvändigt =)

Lugn kväll i övrigt. Martin kom hem vid 2015. Alice var vaken då, åt pizza med oss. Sen åkte de tu ut och vattande hos Martins föräldrar, som kommer hem idag.
3 veckor går sjukt fort.

Alice och Martin har åkt, nu ska Hugo och jag hoppa i badet, för att sen promenera med mina skavsår. Sen middag, sen jobbar jag kvällen.

Vi hörs igen!