onsdag 15 april 2009

Lite..

.. rött vin, grillat, massor av vitlök, lite tända ljus mm. Romantiska har vi allt varit får jag säga. Vi valde dock att äta inomhus, då det blev aningen svalt i uterummet.

Barnen sover gottigt. Redo för ny inskolningsdag imorgon.

Martin zappar bland kanalerna. Nu är vi är så moderna och har digital-tv, har vi ju en miljon kanaler. En av de bästa är dock TV4fakta. Grät just en stund till en förlossning.

Inväntar "året med det Norska kungahuset". Min royalist till make som vill se...

I övrigt en lugn och skön kväll. Ska slumra på soffan en stund tänkte jag. Proppmätt.

Morgondagen? fortsatt inskolning, lite pluggande, jobb och tvättmaskin.

Förövrigt har Hugo och jag tittat vidare på favoritmobilbloggen som Johannes har. Vidare bland alla sidor, dyker det ju upp fler och fler maskiner, till Hugos stora lycka. Men så vips kom jag på att vi kan ju kolla Magnus sida oxå, och där dök det upp 100 motorcyklar på samma bild. Vi har det vi gör på kvällarna numera, när vi för femtioelfte gången tittar på "motorpederna". Och eftersom jag själv är väldigt glad för motorcyklar, då främst att få åka med, så passar ju detta mig perfekt :D

NattiNatti

//Malin