fredag 24 april 2009

Strålande..

..fredag. Det är så grymt varmt. Shorts och tshirt på alla människor, utom mig själv. Som klädde mig i jacka och sjal imorse. I färgen svart dessutom.

Barnen sov hela natten! Klockan 0545 började jag väcka de små. Sen duschen, sen iväg till dagis, dit vi kom 0630. Jobbstart 07. Allt helt enligt planorna.

Hämtade dem 14:00, efter att ha åkt bussen hem. Mina blåsor på hälarna, har blivit dubbelt så stora. Härligt!

Fick in sista tentan igår. Njuter av det ännu. Nu ska de bara gå igenom oxå =/

Känner mig lite off i huvudet nu. Är nog en kombination av för lite att dricka, samt min inre stress jag hade igår kväll, dels för tentan, dels för hur jag skulle lösa den tidigare morgonen mm. Så nu halvmutar jag barnen med att få köpa hem filmer via digital-Tv. Allt för att själv kunna sitta brevid och andas. Är det inte så man gör? =)

Martin skulle landa i Ängelholm 1530, men planet var inställt från Bromma. Ombokad från Arlanda efter 18:00. Sen via Bjuv för att vattna mm, så 1600 blev 2100, typ.

Lingondricka.