torsdag 23 april 2009

Sliter..

..mitt hår i tentaläsandet. Skickat in två tentor nu, som jag haft halvfärdiga sen innan. Nu ska jag ge mig på den tredje i ledet. Blir lite stopp i hjärnkontoret emellanåt. Men så fyller jag på med kopp kaffe no 12. Vilket gör att pulsen rusar och jag tror jag ska tuppa av i stället. Detta i sin tur gör mig lite nervös, trots att jag vet om mitt koffeinrus. Så nu ska jag i denna stress försöka plugga. Går utmärkt. Eller inte.

Barnen är på dagis. Leker i solen. Grymt skönt. Ska hämta dem vid 16.
Imorgon ska de börja 0630, då jag börjar jobba 07. Eftersom Martin reser dessa dagar, så blir det tidig lämning... Tror det är rekord för de två små att lämnas så tidigt. Blir spännande att se vem som är piggast av oss =)

Strålande sol ute. Lekparken är helt grön. Bara på kort tid har det spruckit upp nått enormt.
Skönt att kunna gå i sandaler. Särskilt för mig. Som i morse tog en promenad när jag lämnat barnen. Gick utmärkt,utan skavsår. Tills jag är inne i skogen. Då kom skavsåren. Och jag haltade hem. Vänster fot med öppet sår. Höger häl med en blåsa stor som en femkrona.
Hejja sandaler! ( har inget val förövrigt)

Nu åter i skolboken.

På återseende.

//Malin