onsdag 22 april 2009

Tjohej..

.. och jag har storstädat idag. Ni anar inte hur skönt det är när man kan sätta sig ner i soffan och bara begrunda sina verk man gjort under dagen.. Vad duktig jag är. Ja minsann. Självskryt luktar illa, men det struntar jag i, en städdag som denna =)

Sytt och satt upp nya gardiner på övervåningen. Tror det blev bra. Tittar på det lite då och då för att vänja mig. Men de får sitta kvar ett tag till.

Duschat alla blommor.

Tvättmaskin nr 5 igång. Åhh, vad duktig jag är =)

Finns inget bättre än att sen sätta sig framför TVn och kolla på "rent hus". Då inser jag att det hade räckt med att städa hälften av det jag gjort idag.

Dagen i övrigt. Lite pluggande, dagis och jobb. Funkar kanonbra på nya dagiset, och det är skönt. Blev en lugn övergång. Tror jag hade jobbigast =)

Middag i uterummet, köttbullar i brunsås, som Martin ogillar. Så till han får vi steka vid sidan om. Alltid. Makaroner till det.

Barnen sover gott. Somnar snabbt och som stockar. Laddar för ny dagisdag.

Martin åker till Stockholm imorgon, övernattar till fredag. Jag ska skriva tenta. Barnen på dagis. Snart helg IGEN!
Martins föräldrar kommer om 3 dagar från Thailand. Känns som de åkte för några dagar sen, dock är det 3 veckor sen. Sjukt vad tiden bara springer iväg.

Nu mys i tvsoffan.

Vi hörs igen!