tisdag 30 september 2008

Ett gott skratt

Satt för en stund sedan tillsammans med en chefredaktörs-kollega och pratade och skrattade om svunna tider, det var härligt att flamsa bort en kvart och bara vara sådär barnsligt fnissig som man kan vara när man har mycket i huvudet, ingen tid och alldeles för mycket att göra, och då skrattet förlöser en hel del. Det handlade inte om något speciellt utan bara om trams, men var likväl nödvändigt och jätteskoj.

Har dock inte bara flamsat utan hunnit med nästan allt som jag sagt att jag skulle göra och som stod på dagens lista.

DERBY! HIF möter lede fi: Malmö idag på Stadion. Årets viktigaste match. Man kan förlora alla matcher under en säsong bara man slår Malmö, men det blir en tuff uppgift. Ska se på TV4 Sport ikväll. Start: 19:00.

Nu ska jag bege mig hemåt, det vankas våfflor till middag.

I morgon är det fotografering på Alice dagis. Då har hon bestämt att hon vill ha "Madicken-klänningen".

Ska ta hem kameran och fotografera lite, det har varit tunt med bilder på sistone.

Redan ny månad i morgon, fasiken vad tiden går fort.

Vi hörs väl....?

Dagens ord: "Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken"