söndag 7 september 2008

Tidig kväll och tidig morgon

Efter att Malin jobbat klart åkte vi ut till sommarresidenset i Bjuv.
Igår gick vi och lade oss tidigt, skönt, speciellt för Malin som skulle upp och jobba klockan 07:00. Jag hade en nostaligitripp då jag läste igen gamal nummer av tidningen Fäktning, som tyvärr lades ner i slutet av 90-talet.
Såg ett reportage i den tidningen om brorsan då han var nyinflyttad till Karlskrona och Fäktgymnasiet. Kan konstatera att även han varit ung en gång i tiden.

Igår grillade vi lite fläskfilé, sedan var det lek för Alice med Filippa. Hugo och jag klipptes.

I morse knockade Hugo och jag skallarna så att han fick näsblod, tillsammans med att han redan är förkyld, vilket gör att näsan rinner hela tiden, och blodet också.

Tvättar sängkläder som fick blod på sig....

Sverige-Albanien 0-0, bra jobbat! dock tror jag det är rätt melodi med 3-5-2, men vi måste få tillbaka Erik Edman på ytterbackplats så at ngt intressant händer i anfallen.

Nu ska jag och barnen stöka på lite, Alice vill se Bolibompa och Hugo han röjer på.

Fortsatt trevlig dag till er alla....

Tjing!