torsdag 4 september 2008

Gedigen arbetslista och London

Idag är det högtryck på jobbet. Fullt upp med konferensen som ska arrangeras i Göteborg i november, allt arbete med att hitta talare tar enorm tid, sedan är det deadline idag för nr 9 som är mässnummer vilket innebär att vi gör en 84 sidor tjock tidning och allt där till. Sedan var det tänkt att jag skulle åka till Halmstad ikväll för invigningen av Sopoperan, men jag tror inte jag hinner det. Har för mycket på hemmaplan. Ska ju dit ändå över dagen i nästa vecka. Måste rigga intervjuer, ligger lite efter på grund av allt annat som hamnar på mitt bord, men sånt är det, man måste lära sig att delegera mer. Det är också lite arbete med att få ihop juryn inför Swedish recycling Award som vi ska dela ut i oktober, nomineringstiden går ut på fredag.

I övrigt så var det lugnt igår...tvättid. Hämtade barnen på dagis och stökade på...Åt middag...korv stroganoff...Mmmm gott.

Mamma och pappa åkte i morse till Köpenhamn för att därifrån flyga till London.

Malin ska jobba i helgen och då kommer nog jag och barnen vara ute i Bjuv....

Nu måste jag ta tag i det som ska göras....
Ha det!