måndag 15 september 2008

HIF-seger, vd-intervju, sjukdom, och mys

Rubriken på detta inlägg sammanfattar helgen. Lite småkrassliga till mans, men nu lite piggare. HIF vann mot "Pkeing" borta med 4-3, efter att ha lett med 3-0. Nu bara fyra poäng efter Elfsborg på andraplatsen och 11 poäng bakom Kalmar. Fördelen är att HIF har kvar att möte både Kalmar (hemma) och Elfsborg (borta).

Rögle startar snart sitt spel i Elitserien....Familjedrama direkt. Alice, jag och HUgo är ju Rögle-fans såklart :D och Malin håler på gul-svarta AIK.

I morse gjorde jag en intervju med Öresundskrafts nye vd. Trevlig och IFK Norrköping-fan, trodde inte att de fanns...:D

I helgen åkte jag till fäkthallen, för att hämta min bag, det skulle storstädas och tydligen var den i vägen....?

I övrigt så har vi myct och haft Idol-audition. Jag, Alice och Hugo har sjungit och Malin har varit jury.

Lägger in en bild jag tog på Hugo igår.

ha det bäst!