tisdag 16 september 2008

hektisk dag

Igår var det en hektisk dag, men jag hann nästan med allt jag skulle hinna med. Några smågrejer fick vänta till idag, jag hann iaf intervjua vd:n för Öresundskraft, skriva texten, läsa korrektur, administrera konferensen i November, boka flyg till Sthlm i nästa vecka, boka upp jurymöte inför Swedish Recycling Award: http://www.recyclingaward.se, skriva extra nyheter som behövdes, uppdatera portalen, svara på mail, fixa med en intern annons, ringa fyra samtal, äta lunch med Malin (jag åt paj och hon kalops), och handla på hemvägen...

Är jag rätt uppdaterad så är det tydligen idag det smäller. Kenny Jönsson & Co tar sig an Skellefteå AIK i Skellefteå Kraft Arena. Måste bara få delge er en textrad ur Rögles nya kampsång: "Kungen, han bor inte på Drottningsholm, Kenny Jönsson bor i Ängelholm".
Fyndigt va?

Igår ringde min bror Oscar - det var trevligt, var ett tag sedan vi hördes av.

Nu ska jag ringa Göran Johansson, Göteborgs starke man, för att fråga om han kan tänka sig vara prisutdelare till Swedish Recycling Award 7 oktober.

Ha det bäst!