onsdag 10 september 2008

F1, massage, och

Idag är det tydligen, enligt information jag hört på jobbet, 30 (!!) år sedan Ronnie Peterson förolyckades på Monza-banan i en Formel 1-tävling. Örebro-killen är vår främsta motorstjärna, större än både Bräck och Lill-Lövis, anser jag.

Idag har Mentor bytt massagefirma, så nu är det någon ny som kommer och masserar, själv så är det min tur idag klockan 11:30.

Elitseriepremiären kommer allt närmre....

Sverige mot Ungern idag i VM-kval på Råsunda. Måste nog bli vinst idag om Sydafrika-resan inte ska var borta redan i år.

Igår storstädade vi hela lägenheten, jag putsade fönster, Malin damtorkade och dammsög, med stor hjälp av barnen, Hugo älskar dammsugaren och Alice hon hjälpte till att torka rent TV-rutan.

Nu ska jag ringa lite talare till en konferens som vi ska hålla i november...

Vi höres!